Robin van Persie heeft vrijdag op de persconferentie duidelijk afstand genomen van de berichtgeving dat er binnen Feyenoord zogeheten ‘praatsessies’ zouden zijn gehouden na de nederlaag tegen Braga. “Dat is mij volledig ontgaan, want die waren er simpelweg niet. Dat is gewoon niet de waarheid,” aldus de trainer.
Aanvoerder Sem Steijn uitte woensdagavond bij Ziggo Sport harde kritiek en sprak over egoïsme binnen de ploeg. Volgens Van Persie is er daarna wel gesproken, maar zeker niet in de vorm zoals in de media gesuggereerd werd. “Rondom iedere wedstrijd spreek ik spelers, en ik heb Sem ook gesproken. Maar dat noem je geen praatsessie. Hij heeft zijn mening gegeven, ik de mijne. Daarna is het klaar: streep eronder en door.”
Recente artikelen
Reacties (0)
Laat een reactie achter