In het programma Rondo was Anis Hadj-Moussa onderwerp van gesprek. De flankspeler van Feyenoord kreeg stevige kritiek van zowel Theo Janssen als Marco van Basten.

Janssen, die Hadj-Moussa nog kent uit hun gezamenlijke tijd bij Vitesse, zei: “Hij is vooral met zichzelf bezig. Van Persie maakt daarmee een opvallende keuze, want Hadj-Moussa is niet met het team bezig.”

Van Basten sloot zich daarbij aan en benadrukte het belang van samenspel: “In de groep moet het zo zijn dat als hij drie of vier keer de bal pakt, je als spits ook zegt dat hij moet afgeven. Die spits is geen malle pietje.”