Feyenoord verloor donderdagavond in eigen huis van Aston Villa. Aan Rotterdamse zijde werd een goal onterecht afgekeurd en na afloop reageerde trainer Robin van Persie op het incident.
“Ja, dat klopt. Dat speelt ook een rol binnen deze wedstrijd”, doelt Van Persie op het afgekeurde doelpunt van Ueda. “Het doet iets met een team als je de eerste goal tegen krijgt. Wij hadden recht op de eerste goal. Ik vroeg het nog na bij de scheidsrechter en hij heeft toen sorry gezegd. Hij dacht dat iemand van ons een speler blokte, maar dat was niet het geval. Die goal is ons wel ontnomen.”
“Ik vind dat hij het spel iets te snel verder liet spelen. Normaal kan de VAR op de lijn komen en dan kan je altijd zeggen dat je het geen doelpunt vond. Er gebeurde in dit geval werkelijk niets met Watanabe of Valente. Het was gewoon een geldige goal en had zeker impact op de wedstrijd.”
Reacties (0)
Laat een reactie achter