Voormalig Feyenoorder Royston Drenthe is vrijdag getroffen door een herseninfarct. Dat maakte FC De Rebellen zondagmiddag bekend via Instagram. De oud-international ligt momenteel in het ziekenhuis, waar hij wordt behandeld.

In de verklaring laat FC De Rebellen weten dat Drenthe “in goede handen” is en de best mogelijke zorg ontvangt. Het team en zijn naasten hopen op een volledig en spoedig herstel van de 38-jarige Rotterdammer.

De familie van Drenthe heeft gevraagd om rust en privacy, zodat zij hem in alle stilte kunnen ondersteunen tijdens zijn herstelperiode.