Na afloop van de derby tegen Excelsior erkende Feyenoord-linksback Quilindschy Hartman dat de landskampioen te weinig doelpunten maakte. Ook is hij kritisch op de manier waarop het team uit Rotterdam-Zuid de tegentreffers slikt.
Recente artikelen
Reacties (0)
Laat een reactie achter