Jeyland Mitchell zet zijn loopbaan voort bij SK Sturm Graz. De Oostenrijkse club heeft de koopoptie in het huurcontract van de 20-jarige verdediger gelicht, waarmee zijn periode bij Feyenoord definitief ten einde komt.
Mitchell reageerde zelf via Instagram op zijn vertrek en sprak daarin zijn waardering uit voor de Rotterdamse club. “Twee jaar geleden kreeg ik een ongelooflijke kans toen Feyenoord zijn deuren voor mij opende en mij de mogelijkheid gaf om een belangrijk hoofdstuk van mijn reis in Europa te beginnen.”
De verdediger blikte met dankbaarheid terug op zijn tijd bij de club. “De afgelopen twee jaar stonden in het teken van waardevolle lessen, onvergetelijke ervaringen en een enorme persoonlijke en professionele ontwikkeling.” In zijn afscheidsboodschap bedankte hij onder meer de staf, zijn ploeggenoten en de supporters voor het vertrouwen en de steun.
Mitchell kwam in de zomer van 2024 naar Feyenoord en speelde vooral voor het beloftenteam. Afgelopen seizoen werd hij verhuurd aan SK Sturm Graz om meer speelminuten op het hoogste niveau te maken.
Reacties (0)
Laat een reactie achter