Sem Steijn scoorde zijn zevende doelpunt in de Eredivisie in de wedstrijd tegen Feyenoord en de middenvelder speelt tot nu toe een ijzersterk seizoen. In de NOS Voetbalpodcast wordt er gesproken over zijn spel en een eventuele vervolgstap.
“Ik zou zeggen dat hij voor Feyenoord een interessante speler is, maar ik denk dat hij daar te duur voor is geworden,” zegt Arman Avsaroglu. De journalist verwacht dat Steijn niet meer te behouden is voor FC Twente en bezig is aan zijn laatste seizoen in de Grolsch Veste. “Hij wordt topscorer van de Eredivisie als hij zo doorgaat. Steijn begint Twente te ontgroeien, dat is een ding dat zeker is.”
Recente artikelen
Reacties (0)
Laat een reactie achter