Feyenoord Onder 21 heeft zaterdag punten laten liggen in de competitie. De ploeg van trainer Pascal Bosschaart ging op bezoek bij FC Groningen Onder 21 met 2-0 onderuit en zag daarmee een resultaat in de strijd om de bovenste plaatsen uitblijven.
De Rotterdammers begonnen met veel balbezit aan het duel, maar wisten dat overwicht in de openingsfase niet om te zetten in grote kansen. FC Groningen Onder 21 hield stand en sloeg kort voor rust toe, waardoor Feyenoord met een achterstand aan de tweede helft begon.
Na de pauze slaagde Feyenoord er niet in om de wedstrijd te kantelen. De thuisploeg bleef overeind en kwam later in de wedstrijd ook nog tot een tweede doelpunt. Daardoor eindigde het duel in een 2-0 nederlaag voor de ploeg van Bosschaart.