Feyenoord O21 speelt ook komend seizoen in Divisie 1. Door de 2-0 zege van De Graafschap O21 op ADO Den Haag O21 is duidelijk geworden dat de ploeg uit Rotterdam de koppositie niet meer kan overnemen.

Met nog één duel op het programma is het verschil met de koploper opgelopen tot vier punten. Omdat alleen de kampioen in aanmerking komt voor promotie naar de Tweede Divisie, is voor Feyenoord O21 nu definitief een einde gekomen aan die hoop.

Daarmee blijft een herkansing uit voor de ploeg, die vorig seizoen nog dicht bij promotie was. Toen werd in een tweeluik met Sparta Rotterdam O21 gestreden om een plek op een hoger niveau. Na een nederlaag op Varkenoord eindigde de return op Het Kasteel in een gelijkspel, waarbij Sparta in de slotfase alsnog toesloeg. Ook na deze jaargang komt Feyenoord O21 dus opnieuw uit in O21 Divisie 1.