Feyenoord, Castore en het Rotterdamse lifestylemerk BANLIEUE hebben de handen ineengeslagen voor de creatie van een derde tenue voor seizoen 2024-2025. Deze bijzondere samenwerking brengt een unieke combinatie van stijl, historie en passie naar de supporters. Het ontwerp van het nieuwe tenue is geïnspireerd op het iconische groen-witte Feyenoord-uitshirt van seizoen 2003-2004, dat in 2020 door Feyenoord-supporters werd verkozen tot het mooiste uitshirt in de geschiedenis van de club.
Castore x BANLIEUE-logo
Het derde tenue is voorzien van een gecombineerd Castore x BANLIEUE-logo, dat zichtbaar zal zijn in alle competities behalve de UEFA Champions League, als gevolg van de reglementen zoals opgesteld door de UEFA.
Vanaf 25 september verkrijgbaar
Het nieuwe derde tenue is vanaf woensdag 25 september te koop via fanshop.feyenoord.nl, de fysieke Feyenoord Fanshops, de Castore-winkel Lijnbaan Rotterdam, de BANLIEUE-winkels en bij diverse sportretailers.
Over BANLIEUE
BANLIEUE is een Rotterdams lifestylemerk, opgericht in 2014. Het merk heeft een nauwe band met de club, de stad en de supporters. BANLIEUE ontwerpt kwaliteitskleding met een rauwe en authentieke stijl, die trouw blijft aan de essentie van de buurten die het merk hun thuis noemt. BANLIEUE heeft zich als doel gesteld een wereld te creëren waarin de dromen van de straat kunnen groeien en realiteit kunnen worden.