FR010.nl
  • Home
  • Laatste Nieuws
  • Uitslagen & Programma
  • Standen
    • Eredivisie
    • Onder 21
    • Onder 19
    • Onder 17
    • Onder 16
    • Onder 15
    • Onder 14
    • Onder 13
  • Forum
No Result
View All Result
  • Home
  • Laatste Nieuws
  • Uitslagen & Programma
  • Standen
    • Eredivisie
    • Onder 21
    • Onder 19
    • Onder 17
    • Onder 16
    • Onder 15
    • Onder 14
    • Onder 13
  • Forum
No Result
View All Result
FR010.nl
No Result
View All Result
Home Feyenoord Nieuws

MediaMarkt Nederland nieuwe Hoofdpartner Feyenoord

FR010 Redactie by FR010 Redactie
3 april 2024
in Feyenoord Nieuws
0
Feyenoord bevestigt komst Calvin Stengs

Foto: Mischa Keemink

Share on FacebookShare on Twitter

Feyenoord heeft vanaf komend seizoen een nieuwe Hoofdpartner: MediaMarkt Nederland. Het partnership gaat in op 1 juli 2024 en is afgesloten tot en met 30 juni 2027. De driejarige overeenkomst werd woensdag officieel bekrachtigd in De Kuip.

MediaMarkt en Feyenoord hebben elkaar onder andere gevonden vanwege een aantal gemeenschappelijkheden en waardes: het hoofdkantoor van MediaMarkt Benelux staat in Rotterdam, beide organisaties kennen een ‘no nonsense’ cultuur en staan midden in de maatschappij.

Remko Rijnders, CEO van MediaMarkt Benelux, zegt daarover: ‘MediaMarkt is de elektronicaketen voor iedereen. Of het nu gamers, gadgetfanaten of klanten zijn die een nieuwe tv of broodrooster nodig hebben. En zo is voetbal een sport voor alle mensen en Feyenoord bij uitstek de club voor iedereen, waar je ook vandaan komt.’

Ook vrouwenteam en jeugd

Het logo van de nieuwe Hoofdpartner is vanaf volgend seizoen te zien op de shirts van het eerste mannenelftal en ook op de trainingskleding voor Europese wedstrijden, shirts van het vrouwenteam en die van de jeugd. Daarnaast zal MediaMarkt prominent zichtbaar zijn op de boarding langs het veld en samen met Feyenoord campagnes ontwikkelen. Ook maakt de elektronica-retailer tickets voor voetbalwedstrijden, merchandise en toegang tot events beschikbaar voor personeel, klanten en partners. Daarnaast zal het partnership in de 55 winkels in Nederland door het hele jaar ruime aandacht krijgen.

Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord, is verheugd over het partnership: ‘We zijn er trots op dat een grote naam als MediaMarkt zich aan onze club verbindt. Als marktleider in hun branche zijn ze net als Feyenoord een gevestigde naam en zeer ambitieuze partij die nog verder vooruit wil. ‘Let’s go’ luidt niet voor niets hun sportieve en uitdagende motto. Juist dat is precies wat we samen als partners gaan doen. Met de steun van MediaMarkt maakt Feyenoord weer een stap vooruit. Omgekeerd kunnen wij enorm bijdragen aan hun commerciële doelstellingen, onder meer dankzij het miljoenenbereik van Feyenoord via eigen mediakanalen en onze database.’

Maatschappelijke projecten

Een andere reden om dit partnership aan te gaan is de betrokkenheid van beide partijen bij verschillende maatschappelijke projecten en goede doelen. Zo is MediaMarkt betrokken bij Stichting Het Vergeten Kind, de Erasmus Challenge voor studenten en steunde het de slachtoffers na de aardbeving in Turkije. Feyenoord is met haar Foundation zeer actief als het gaat om het steunen van maatschappelijke projecten in de regio en het land. MediaMarkt zal in een aantal van die projecten ook met Feyenoord optrekken.

Internationale ambities

MediaMarkt, dat actief is in 11 landen in Europa, is daarnaast gecharmeerd van het internationale succes van de regerend landskampioen en haar internationale ambities. MediaMarkt is marktleider in Europa en ziet ook op dat punt dus veel aansluiting.

Remko Rijnders: ‘We zijn enorm trots op dit strategische partnership. Dit is een bijzondere stap voor ons in Nederland, die een reflectie is van de ontwikkeling die MediaMarkt hier doormaakt. Maar ook in onze internationale groep is dit een primeur. Wij herkennen ons sterk in de grote ambities, de passie, cultuur en mensgerichtheid van Feyenoord en dat is een belangrijke reden om deze de samenwerking aan te gaan.’

Diversiteit

Ook op het gebied van diversiteit en inclusie is er veel aansluiting. Rijnders: “Een andere reden dat we zo enthousiast zijn, is dat we met ons partnership ook het vrouwenteam en de jeugd gaan steunen. Diversiteit en inclusie is voor ons belangrijk. Met ons initiatief ‘Vrouwen in de detailhandel’ versterken we de positie van vrouwen in deze sector door allerlei initiatieven, zoals recent tijdens International Women’s Day waar we een vrouwenlunch op ons hoofdkantoor organiseerden en een TED-spreker te gast hadden. Want wij vinden dat er altijd meer mogelijk is. Feyenoord denkt daar hetzelfde over. Daarnaast heeft de jeugd vaak een bijbaan in retail of jongeren starten hun werkzame leven in deze sector. Ook weet jeugd ons heel goed te vinden voor onder meer gaming-events. Wij kijken enorm uit naar de samenwerking de komende jaren en hebben er alle vertrouwen in dat dit partnership onze groei stimuleert en de loyaliteit en beleving van onze klanten nog verder versterkt.’

Bron: Feyenoord.nl

ShareTweetPin

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • Home
  • Laatste Nieuws
  • Uitslagen & Programma
  • Standen
  • Forum

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Home
  • Laatste Nieuws
  • Uitslagen & Programma
  • Standen
    • Eredivisie
    • Onder 21
    • Onder 19
    • Onder 17
    • Onder 16
    • Onder 15
    • Onder 14
    • Onder 13
  • Forum

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Volg jij FR010.nl al op Facebook?
VOLG ONS!
Download nu de FR010.nl App!
KLIK HIER